CONEXANT HSF WINMODEM

alx gar thanoy_eya21 at yahoo.gr
Tue Nov 4 13:27:40 EET 2003

Γεια σας.Νέο μέλος και αποφάσισα να ζητήσω τη βοήθειά σας.Προσπάθησα να βρω την απάντηση που ζητούσα στα παλαιά μηνύματα αλλά τζίφος!
Έχω εγκαταστήσει Linux σε ένα φορητό της Compaq (Presario 714 ea).Στόχος μου είναι να μπορέσω να χρησιμοποιήσω αποκλειστικά το SUSE 8.1 για όλες μου τις εργασίες.Αυτό δε θα μπορέσει να γίνει μέχρι να μπορέσω να βρω οδηγό για το modem που φυσικά είναι winmodem της Conexant.Το site www.linuxant.com δίνει δωρεάν οδηγό για 14.4kbps και για να μου δώσει τον αντίστοιχο 56άρι ζητάει ευρόπουλα.Μήπως γνωρίζετε καποιον άλλον τρόπο?Ή μήπως έχει αποκτήσει κανείς το συγκεκριμένο οδηγό και θα μπορούσε να μου τον στείλει?
Ευχαριστώ.