παραγγελια για αγορα softwear

Alexandros Diamantidis adia at noc.uoa.gr
Sun Nov 2 10:57:46 EET 2003

* "ΜΙΑ ΓΝΩΡΙΜΙΑ & ΝΑ ΑΞΙΖΕΙ ΟΣΟ ΧΙΛΙΕΣ ΑΛΛΕΣ..." <gnorimia at otenet.gr> [2003-11-01 16:24]:
> παραγγελια για αγορα softwear
>
> ΨΑΧΝΩ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ & ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ
> ΜΕ ( COREL DRAW, PHOTOSOP, PAGE MAKER, OCR, FRONT PAGE κ.λ.π. ) ΑΝ
> ΥΠΑΡΧΟΥΝ,  ΑΠΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ TA agorasei Ή ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ, ΕΥΚΟΛΑ ;

Λοιπόν, καταρχάς το καλύτερο για τέτοιες ερωτήσεις είναι κάποιο
ευρετήριο προγραμμάτων, για παράδειγμα το freshmeat:

http://freshmeat.net/

Το Corel Draw νομίζω ότι υπάρχει και σε έκδοση για
Linux αλλά δεν ξέρω που μπορείς να το βρεις, ψάξε στο http://www.corel.com/

Αντίστοιχα ελεύθερα σχεδιαστικά προγράμματα είναι τα

Sodipodi: http://sodipodi.sourceforge.net/
Sketch: http://sketch.sourceforge.net/
Karbon14, που είναι μέρος του Koffice: http://www.koffice.org/karbon/

Επίσης και το OpenOffice.org περιλαμβάνει ένα καλό σχεδιαστικό
πρόγραμμα, εκτός των άλλων:
http://www.openoffice.org/

Αντίστοιχο του Photoshop είναι το GIMP: http://www.gimp.org/

Ένα πρόγραμμα για DTP που ξέρω είναι το Scribus:
http://web2.altmuehlnet.de/fschmid/

Επίσης ανάλογα με τις απαιτήσεις σου, μπορούν να χρησιμοποιηθούν και
διάφοροι επεξεργαστές κειμένου για DTP. Υπάρχει βέβαια και η λύση με
TeX κλπ, αλλά αυτό είναι τελείως διαφορετική αντιμετώπιση.

Το Front Page είναι πρόγραμμα δημιουργίας ιστοσελίδων, σωστά; Υπάρχουν
διάφορα για αυτή τη δουλειά, π.χ. ο Mozilla έχει τον composer του,
υπάρχει το Quanta Plus του KDE:

http://quanta.sourceforge.net/

...και λογικά θα υπάρχουν και άλλα.

Τέλος, για OCR υπάρχουν τα:

GOCR/JOCR: http://jocr.sourceforge.net/
ocre: http://lem.eui.upm.es/ocre.html
Clara OCR: http://www.claraocr.org/
ocrad: http://www.gnu.org/software/ocrad/ocrad.html

Πολλά από αυτά πρέπει να υπάρχουν έτοιμα και πακεταρισμένα σε κάθε
διανομή - ειδικά γνωστά προγράμματα όπως το GIMP και το OO.o.

Αλέξανδρος Διαμαντίδης * adia at noc.uoa.gr