lt winmodem

Vasileiou Nikolaos nbasili at ceid.upatras.gr
Sat Nov 1 21:17:26 EET 2003

Exw to idio modem me sena kai brika sto linmodems.org ena driver pou
mporeis na kaneis build ena rpm gia mandrake. Douleuei se mandrake 9.0 kai
9.1 pou to exw dokimasei. To arxeio einai
ltmodem-6.00b15.tar.gz
alla den thumamai apo pio link to brika.... Isws uparxei kai pio nea
ekdosi.
Ama den mporeis na to breis pes mou na sou to steilw mail.