dvd::rip aporia[SOLVED]

ironhell3 ironhell3 at hotmail.com
Wed May 28 03:16:01 EEST 2003

Tom Diamond wrote:

> [reply σε όλους]
> Πρέπει να "φταίει" το DVD. Μου έχει τύχει και εμένα κανα δυο φορές χωρίς
> προειδοποίηση και χωρίς άλλη αλλαγή στην συμπεριφορά ( η επόμενη ταινία
> έγινε κανονικότατα ). Προτείνω να προσπεράσεις και να χρησιμοποιήσεις
> mencoder ή winblows (στην πυρά, στην πυρά). Μάλλον θα είναι κανα
> περίεργο bug του transcode σε συνδυασμό με τον συγκεκριμένο τίτλο που
> προσπαθείς να κάνεις encode. Φέξε μου και γλύστρησα ...
>
> Tom.

Ok,τελικά έφταιγε η γκαντεμιά μου  :) Η πρώτη ταινία που δοκίμασα βρήκε να
μην δουλεύει.Στη δεύτερη όλα πήγαν καλά.Ευχαριστώ πολύ για όλες τις
βοήθειες.
ΥΓ1: Φυσικά και δεν θα χρησιμοποιούσα window$
ΥΓ2: Για λόγους αναφοράς, η ταινία που είχα το πρόβλημα ήταν ο χρησμός της
πεταλούδας
--
<<ironhell3>>