fetchmail "SMTP error: 451 4.1.8"

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sat May 24 23:06:01 EEST 2003

On 2003-05-24 18:34, kzorba at otenet.gr wrote:
> At Sat, 24 May 2003 15:09:32 +0200, Alexandros Droseltis wrote:
> >
> > Εδώ και τρεις μέρες, χωρίς να έχω αλλάξει τίποτα στις ρυθμίσεις, δεν
> > μπορώ να κατεβάσω κανένα e-mail με το fetchmail.
> > Παίρνω μηνύματα του τύπου:
> >
> > alex at linux:~> fetchmail
> > 2 messages for droselti at ****.*****.********.** (2151 octets).
> > reading message ******@*****.*********.*********.**:1 of 2 (1160 octets)
> > .fetchmail: SMTP error: 451 4.1.8 Domain of sender address \
> > ******@****.****.** does not resolve not flushed
>
> Enas tropos einai na apenergopoiiseis to na kanei resolving o MTA gia
> kathe mail pou dexesai. Sto sendmail ayto ginetai vazontas ta
> akoloutha sto sendmail.mc
>
> dnl We strongly recommend to comment this one out if you want to protect
> dnl yourself from spam. However, the laptop and users on computers that do
> dnl not have 24x7 DNS do need this.
> FEATURE(`accept_unresolvable_domains')dnl

Enas allos tropos, pou den kanei Sendmail na paizei se "totally
promisquous mode", kai na dexetai ta panta apo tous pantes, einai kai
to -Z option tou fetchmail:

: -Z <nnn> | --antispam <nnn[, nnn]...>
:        (Keyword: antispam) Specifies the list of  numeric  SMTP  errors
:        that  are  to  be  interpreted as a spam-block response from the
:        listener.  A value of -1 disables this option.  For the command-
:        line option, the list values should be comma-separated.

Gia paradeigma, to ejhs:

	fetchmail -Z 451,452

tha kanei ignore ta errors gia minimata pou exoun error code 451 h 452.

- Giorgos