fetchmail "SMTP error: 451 4.1.8"

Alexandros Droseltis alexandros.droseltis at gmx.de
Sat May 24 16:05:02 EEST 2003

[Το προηγούμενο μήνυμα με το ίδιο περιεχόμενο εστάλη από λάθος διεύθυνση.]

Γεια χαρά σε όλους,

Εδώ και τρεις μέρες, χωρίς να έχω αλλάξει τίποτα στις ρυθμίσεις, δεν μπορώ να
κατεβάσω κανένα e-mail με το fetchmail. Παίρνω μηνύματα του τύπου:

alex at linux:~> fetchmail
2 messages for droselti at ****.*****.********.** (2151 octets).
reading message ******@*****.*********.*********.**:1 of 2 (1160 octets)
.fetchmail: SMTP error: 451 4.1.8 Domain of sender address
******@****.****.** does not resolve
 not flushed
reading message ****.*****.********.**:2 of 2 (991 octets) fetchmail: SMTP
error: 451 4.1.8 Domain of sender address *******.*******@****.** does not
resolve
 not flushed

Σε δυο διαφορετικούς λογαριασμούς (σε διαφορετικούς servers) που δοκίμασα,
παίρνω το ίδιο αποτέλεσμα, άρα το πρόβλημα είναι σε μένα. Επίσης παρατήρησα
τα εξής:

1. Το kmail κατεβάζει χωρίς πρόβλημα τα e-mails. Αυτό όμως δεν είναι λύση,
διότι αυτό που χρησιμοποιούσα ήταν fetchmail/procmail/mutt.

2. Με το wvdial συνδέομαι χωρίς πρόβλημα. Άλλοι χρήστες όμως που χρησιμοποιούν
το kppp λαμβάνουν το μήνυμα ότι δεν υπάρχει το αρχείο /etc/resolv.conf. Αυτό
μπορώ να το δημιουργήσω ως root με ένα touch, και τότε δε βλέπουν το μήνυμα
λάθους. Όταν όμως αποσυνδεθούν το resolv.conf σβήνεται αυτομάτως, και άντε
απ' την αρχή.

Θα ήμουν ευγνώμων για οποιαδήποτε βοήθεια.

Αλέξανδρος