NAT

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Fri May 23 16:26:01 EEST 2003

Alexandros Papadopoulos wrote:
> Χαιρετώ τη λίστα.
>
> Έχω μπλεχτεί με το εξής:
>
> Το Network Administrator's Guide 2 λέει πώς για να κάνεις ΝΑΤ,
> χρειάζεται στο gateway (το μηχάνημα πίσω από το οποίο κρύβονται τα
> άλλα), ένα:
>
> iptables -t nat -P POSTROUTING DROP
> iptables -t nat -A POSTROUTING -o ppp0 -j MASQUERADE
>
> Δε λέω, δουλεύει μια χαρά. Όταν όμως συνδιάζεται με άλλα rules του στυλ
> iptables -P FORWARD DROP
>
> ...μετά πρέπει να πάω να βάλω για κάθε host που θέλω να μιλάει με τον
> εξωτερικό κόσμο και ένα
> [...]

Αν το εσωτερικό σου subnet είναι του στυλ 192.168.0.Χ, τότε μπορείς να
το επιτρέψεις ΟΛΟ μαζί, με την εντολή:

iptables -A FORWARD -s 192.168.0.0/24 -j ACCEPT
iptables -A FORWARD -d 192.168.0.0/24 -j ACCEPT

Αν όμως υπάρχουν κάποια IP που θέλεις να κόψεις μέσα σε αυτό το subnet,
τότε ΠΡΙΝ από αυτούς του κανόνες, βάλε κάτι του στυλ:

iptables -A FORWARD -d 192.168.0.5/32 -j DROP

Ελπίζω να βοήθησα.

- Στοίλης Γιάννης
giannis at stoilis.gr