Otenet kai surfing

Christos Cheretakis xalkina at otenet.gr
Thu May 22 11:25:09 EEST 2003

fateswarm wrote:

> <DAN-7> Fugitive_Mind pare gia plaka sto support tis otenet na deis ti
> tha sou poun, emena mou pan oti fteei o sismos stin algeria!

   Μα είναι η επίσημη δικαιολογία;;; Κόπηκε καλώδιο, λέει. Πήρα μήπως
μου πουν κάτι διαφορετικό ;-)

   Πάντως τώρα που βρήκα nameserver που δουλεύει, φαίνεται πως το
πρόβλημα περιορίζεται στην OTEnet...

	Χ/

--
   Ήλιε, που ξέρεις γράμματα                                        /"\
   Για πες μου                                ASCII Ribbon Campaign \ /