Debian3.0r0=woody+console->Greek

A R at_apt at hotmail.com
Wed May 21 10:03:00 EEST 2003

From: giorgos <giorgos1971 at libero.it>
To: <linux-greek-users at lists.hellug.gr>
Sent: Sunday, May 18, 2003 3:17 PM
Subject: Re: Mandrake 9.1 & Χ11

>file Niko.
>Den tha mpo sto periechomeno tou mail sou alla tha kano apla mia genikh
>paratirish.
>Distichos einai diskolo na katalei ena meros ton christon tou Linux thn
ANAGKI
>na ginonte 2 pragmata me thn egkatastash opiasdipote dianomhs.
>To proto einai h aytomath kata to dinaton angnorhsh tou hardware kai to
>dyetero h parousiash mias axioprepous kai aytomaths ellhnopihshs.
>Giati as mhn xechname oti to linux mpenei eite mas aresei eite ochi sto
90%
>meta apo ena setarismeno Windows.
>An theloume na diadothei to Linux-aki kathe bohtheia sta dyo parapano
pragmata
>ston neo christh nomizo oti einai anagkh.

Pragmati. Kai eidiak gia thn 'woody' yparxoyn arketa problhamta gia na
antimetwpisei o neos xrishts poy 8elei ellhnika sthnn console enw ayta poy
briskei peri ta ellhnika einai είτε οδηγίες στα Ελληνικά που δεν διαβάζονται
eite palies odhgies poy den isxyoyn (H Debian 3.0 kanonika xrhsimopoiei to
paketo
console-utilities kai oxi to (conflicting) kbd, to opoio dyskoleyei ta
pragmata se sxesh me tis palies odhgies h odhgies apo alles dianomes.)

Enas tropos na emfanistoyn ellhnikasthn Debian 3.0 einai o e3hs:
*** arxiko setup
dpkg-reconfigure locales (gia ellhnika diale3e el_GR  -toylaxiston)
dpkg-reconfigure --priority=low console-data (diale3e /qwerty/gr-pc
plhktrologio -gia synh8ismeno Win9* plhktrologio)
sto arxeio /usr/share/keymaps/i386/qwerty/gr.kmap.gz prepei na sbhsoyn
eite na ginoyn #sxolia oi grammes
include "linux-with-alt-and-altgr"
kai
include "euro"
p.x me ton mc
F4 i <dior8wseis> ESC : wq

***Gia na emfanistoyn ta ellhnika se mia console:
consolechars --g1 --font iso07.f16.psf.gz
echo -ne "\033(K\033)K" > /dev/tty (eite to isodynamo toy charset G1 user)
meta se mia opoiadhpote allh console arkei monon h 2h entolh

Leitoyrgoyn p.x. vi, joe -asis , cat, mc, klp.
Gia plhrh yposthri3h :
export LANG=el_GR
(leitoyrgoyn oi perissoteres entoles kai me ellhnika mhnymata)

*** Gia energopoihsh ellhnikoy plhktrologioy se mia console:
loadkeys gr.kmap.gz    (to dior8wmeno)

*** Gia emfanish ellhnikwn vfat onomatwn pros8etoyme to
iocharset=iso8859-7
sta options (entolhs mount eite sto /etc/fstab)
(apaitei kai LANG=el_gr -ektos toy mc)