??? instead of greek characters in mutt...

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue May 20 03:34:02 EEST 2003

On 2003-05-20 03:27, Manolis Tzanidakis <mtzanidakis at freemail.gr> wrote:
> Thanx for answering.
> To 'set charset="iso-8859-7"' to exw hdh alla de voh9aei.
> Giorgo Keramida profanws grafeis se ellhnikous xarakthres tous opoious
> vlepw san wraiotata ?? :)

HAHA.  Ftou gmt, ti ahdies kano!

> Mporeis pls na mou steileis thn apanthsh sou se greeklish, estw se
> private mail na mhn epivarynoume th lista ?

Miso na sou kano paste se greeklish to idio keimeno...  To gegonos oti
den blepeis to keimeno pantos, PAROLO to charset="greek" sto .muttrc
sou, shmainei oti den exeis ta katallhla settings sto periballon sou
PRIN ksekinhseis to mutt.  Dokimase kati san auto:

	$ export LANG=C
	$ export LC_CTYPE=el_GR.ISO8859-7
	$ export LC_COLLATE=el_GR.ISO8859-7
	$ unset LC_ALL LC_MESSAGES LC_MONETARY LC_NUMERIC LC_TIME
	$ mutt

Etsi tha prepei na deis ta ellinika sosta :)

Na kai to arxiko mail filtrarismeno me ena aplo shell script pou kanei
thn metatroph greek->greeklish xoris polu eksupnada alla ikanopoihtika.