vasi dedomenwn GUI

DJ Art djart at linux.gr
Mon May 19 14:57:01 EEST 2003

On Monday 19 May 2003 14:45, john at csn.gr wrote:

> http://knoda.sourceforge.net
> Kanei auto pou thes alla proswpika den to exw doulepsei (protimw ta
> web interfaces me php).

Χμ, να ρωτήσω εγώ κάτι παρόμοιο :)

Θέλω ακριβώς αυτό που κάνει το knoda, αλλά το form generation να γίνεται
σε html (αν παράγει και php ακόμα καλύτερα) (ή έστω σε κάτι ML τύπου).

δεν θέλω phpMyAdmin, με ενδιαφέρει αυτό το πρόγραμμα να φτιάχνει html
forms βασιζόμενο στη δομή μιας Mysql db.
Π.χ του στύλ να του λέω να διαβάσει τον ΤΑΔΕ πίνακα και τα δεδομένα να
τα βάζει αυτόματα σε ένα dropdown menu (γλιτώνοντας έτσι εγώ άπειρες
ώρες πληκτρολόγησης)

δεν με ενδιαφέρει αν θα είναι σε gui ή αν θα είναι γραμμένο με
templates. Μέχρι στιγμής έχω βρεί το http://dbform.sourceforge.net/ και
αναρωτιέμαι αν υπάρχει και κάτι άλλο .....

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?
- To explode, of course! ;-)