upgrade problem!!!

John Kalergis pithon at acn.gr
Mon May 19 02:07:01 EEST 2003

Kalhspera se olous
prosfatws apofasisa na kanw upgrade apo to suse 8 pou eixa sto  8.1.
mesw ths automaths diadikasias pou dinei to yast loipon epeleksa na kanw
upgrade mono ta packet pou upirxan hdh sto susthma mou.
Afou teleiwse-ustera apo 3 wres!!- to upgrade ekana reboot sto susthma mou to
opoio omws dustuxws den ksekinouse para kollage prin kan fortwsei to lilo.
Ksekinisa se rescue mode , ekana configure kai install to lilo me ta neo
kernel kai ekana reboot. to susthma ksekinaei mexri kanonika mexri to fortwma
tou lilo opou exw 2 epiloges ekei( linux kernel kai rescue system). epilegoas
to linux kernel(einai o default kernel pou tha eprepe na mou fortwnei to
susthma) mou ustera apo to 1/2 tou fortwmatos mou bgazei to eksis mhnuma kai
kremaei:
insmod: reiserf:module by that name not found
kernel panic:VFS:unable to mount root fs on 03:01

to periergo einai pws kanodas ekinhsh me boot apo to cd tou suse 8.1 kai mesw
ths epiloghs pou mou dinei to installation program tou kano boot to kainourio
susthma kanonika!!! To epishs periergo einai pws exodas dokimasei 3-4 kernel
+ 1 dikhs mou sustashs katalhgw sto suberasma pws oi ruthmiseis kai oi
epiloges pou exw kanei se olous tous kernel einai apodektes(oloi oi kernel
fortwnode mesw tou tropou pou sas eipa[boot apo to cd]).Pistebw pws exei na
kanei kati me ta modules ta opoia omologoumenws berdepsa ligaki

Kamia idea gia to ti na kanw (den borw na fortwnw to susthma kathe fora apo to
cd)
Euxaristw
Giannhs