Mandrake 9.1 & Χ11

Nikos Kanellopoulos nkan at panafonet.gr
Sun May 18 16:20:01 EEST 2003

Μετά την απογοήτευση με το RH 9, έβαλα το
Mandrake 9.1, το οποίο βρίσκω απείρως καλύτερο.

Ένα παράδειγμα: δήλωσα ελληνικό πληκρολόγιο στο
κατά την εγκατάσταση του Redhat. Με ξεκίνησε με
ελληνικά, και έπρεπε να μυρίσω τα νύχια μου για
να καταλάβω ότι αλλάζω διάταξη πατώντας και τα 2
shift. Αποτέλεσμα: έψαχνα κανένα δεκάλεπτο πώς να
κανω login...
To Mandrake από την άλλη μου είπε ότι αλλάζω με
Alt+Shift και έβαλε προεπιλογή τα αγγλικά.

Tο Mandrake ήταν το πρώτο σύστημα που μου δούλεψαν
τα ελληνικά χωρίς την παραμικρή επέμβαση. Alt+Shift
και αυτό ήταν!
Έκανα όλη την εγκατάσταση στα ελληνικά και συγχαίρω
τους μεταφραστές για την καλή δουλειά.

Όμως έχω 2-3 προβλήματα.
1. Όταν πατάω Ctrl+Alt+F1 για να γυρίσω σε text mode,
   δεν συμβαίνει τίποτα.
2. Όταν πατάω Ctrl+Alt+[+/-] για να αλλάξω ανάλυση,
   πάλι δεν συμβαίνει τίποτα.
3. [Μάλλον γενικότερο πρόβλημα:] Οι truetype γραμματοσειρές
   δεν εμφανίζονται σε εφαρμογές Gtk 1.2 και στον Mozilla.

Οποιαδήποτε παρατήρηση ευχάριστη.

Δεν θέλω flame-wars. Χρησιμοποιοιούσα Redhat διαρκώς
από 7.1 - 9, αλλά δεν το αντέχω άλλο. Ειδικά τις παρεμβάσεις
τους στο KDE, την αφαίρεση υποστήριξης για mp3, κτλ. κτλ.

--
Νίκος Κανελλόπουλος
www.himaira.net