Tonoi se orismena programmata stin Debian unstable

phobacid phobacid at freemail.gr
Sat May 17 22:20:02 EEST 2003

On 17 May 2003 22:06:35 +0300
Michalis Macheras <ioanmi at otenet.gr> wrote:

> Νομίζω ότι η λύση περιγράφεται παρακάτω (από παλιότερο  μήνυμα στη
> λίστα):
>
> "Στις εφαρμογές GTK2 / GNOME2,
> θα πρέπει να κάνεις δεξί κλικ στα πεδία εισαγωγής κειμένου και να
> επιλέγεις ως Input Method το XIM (X Input Method). Τότε θα έχεις
> τόνους κανονικά.
>
> --
> Vasilis Vasaitis
> vvas at hal.csd.auth.gr
> +30976604701"
>
> Αρκεί να βρούμε τρόποο να ορίσουμε XIM ώς default input method.
> Μήπως είναι ώρα να κοιτάξουμε λίγο το Gnome2.2 Desktop System
> [...]

Χαίρε Μιχάλη,

Όντως, αυτή είναι η λύση και δουλεύει περίφημα, μόλις τη δοκίμασα στο
abiword  και στον gaim.  Ευχαριστώ πολύ.  Φαίνεται ότι δεν έψαξα με τον
σωστό τρόπο στα αρχεία. Δεν έχω εγκατεστημένη την πλήρη gnome 2, μόνο
τις εφαρμογές που μ' ενδιαφέρουν[και τις αντίστοιχες βιβλιοθήκες βέβαια
μέσω apt-get], πάντως θα ρίξω μια ματιά στην παραπομπή σου.  Όντως
επίσης οι εφαρμογές δεν"θυμούνται" την Input Method που έχεις ορίσει,
μόλις τις κλείσεις και τις ανοίξεις εκ νέου, το input method έχει
επανέλθει στο"default", που δεν είναι η XIM.

--
phobasid