[SOLVED] Slackware 9 και internet

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sat May 17 19:45:02 EEST 2003

On 2003-05-17 16:30, Αντώνης Λεμπέσης <antleb at otenet.gr> wrote:
> Απορία: Αν δηλώσεις 3 nameservers και ο πρώτος αποτύχει δεν
> συνεχίζουμε με τον δεύτερο και μετά να χρειαστεί και τον τρίτο; Στην
> περίπτωση μου ο πρώτος ήταν ο nameserver της σχολής ο οποίος
> απαντούσε ότι ήθελε και μόλις τον έβγαλα από τη λίστα όλα δούλεψαν
> ρολόι...

Σχεδόν.  Αν βάλεις πρώτο ένα nameserver που απαντά λάθος (όπως αυτός
της σχολής) ο resolver της libc δεν μπορεί να ξέρει αν πρέπει να τον
εμπιστευτεί ή όχι.  Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό, αφού μπορείς να το
χρησιμοποιήσεις για καλό σκοπό[1].  Θέλει ιδιαίτερη προσοχή όμως γιατί
αν ο nameserver απαντά αηδίες την έκατσες από χέρι.

[1] Φαντάσου ένα τοπικό nameserver που απαντά σαν authoritative για
domains όπως *.doubleclick.net και 'καταστρέφει' τις διαφημισούλες από
γνωστά banner sites π.χ.