Slackware 9 êáé internet

???????? ????? skekes at pylones.gr
Fri May 16 17:50:01 EEST 2003

Yparxoun kapoies periptoseis analoga me ta options tou pppd pou kai na
tous exeis dilosei aytoi ginontai overwritten me apotelesma na
xrisimopoieis tous neous. Episis alli mia lisy sto thema ton DNS isos na
itan enas topikos DNS me forwarders tous DNS tou provider kai mia hint
zone gia caching!
Alla omos an den yparxei apokrisi oute me tin IP tote mallon i kovetai
apo kapoio firewall i kapou allou xanontai ta paketa. Me ena traceroute
-n ti deixnei ??