Slackware 9 και internet

Αντώνης Λεμπέσης antleb at otenet.gr
Fri May 16 04:12:01 EEST 2003

Χαιρετώ σας...
    Αντιμετωπίζω ένα μάλλον κουλό πρόβλημα: Χρησιμοποιώντας τον konqueror στο kde 3.1, υπάρχουν σελίδες που βλέπω κανονικά (www.hellug.gr, www.otenet.gr, www.di.uoa.gr) και άλλες που δεν μπορώ (www.freshmeat.net, members.hellug.gr). Το τελευταίο είναι και το πιο κουφό αφού εμφανίζει κανονικά την www.hellug.gr ενω μου επιστρέφει "server (ή host?) not found" για την members.hellug.gr. Αυτό που παρατήρησα είναι ότι δεν μου έδειξε καμία μη ελληνική σελίδα, ενώ είχε πρόβλημα και σε κάποιες ελληνικές. Υπάρχει καμία ιδέα;

Ευχαριστώ,
Αντώνης

PS. Το πρόβλημα δεν είναι του /etc/resolv.conf, αφού σε αυτό υπάρχουν οι δύο εγγραφές της otenet (195.170.0.1 κλπ) ενώ το πρόβλημα παραμένει αν δώσω την IP διεύθυνση αντί για το όνομα του site.