dvd recording

John Salatas john at csn.gr
Thu May 15 11:06:02 EEST 2003

On Thursday 15 May 2003 00:40, Oikonomakis Giannis wrote:
>     Exei kaneis kamia idea gia programma egrafhs dvd (rw) apo konsola. ti
> dvd-rw ypostirizete (siskeyh); tha me boithage poli sta backup mou.
>
> euxaristo prokatabolika
> Oikonomakis Giannhs

Psaxe sto freshmeat gia to dvdrecord. Einai ena fork tou cdrecord gia dvd
(-RW).

Tha xreiasteis kai mia teleutaia alpha ekdosi tou cdrecord (nomizw >=2.01a11 -
elegxe to changelog gia na bebaiwtheis) giati stis palioteres to mkisofs eixe
provlima me megala arxeia (> 2 GB) (eixa steilei ena post sti lista me auto
to thema).

Sto diko mou (Teac DV-W50E) ta parapanw douleuoun apsoga.