ellinika me UTF-8

Dimitrios Tsimbidis dtsimbid at otenet.gr
Tue May 13 02:36:00 EEST 2003

Kalimera...

Exo ena SuSE 8.0 pou (nomizo) ta ellinika einai entaksi. to problima mou
einai se mia html selida ( awebdap sigkekrimena ) opou thelo na mou deiksei
se mia drop down list kapoies lekseis ellhnikes. xrisimopoio ton mc apo
consola kai grafontas mia xara ellinika ( exo dilosei full output 8bit, full
input 8bit ston mc), apo opoiodipote client ta ellinika fainontai mono an o
browser exei kapoio elliniko encoding , eno ego thelo na fainontai otan
diloso utf-8 mias kai i selida afora ldap pou souleyei se utf-8.
Exei kaneis kamia idea?