Eλληνικά στα X-WINDOW

Παντελης pantelis01 at pathfinder.gr
Mon May 12 01:00:02 EEST 2003

> Πώς μπορώ να γράψω ελληνικά στην κονσόλα κατα την εκκίνηση του Linux;
>
> Έχω κανονικά ελληνικά στα X-WINDOWS και μπορώ να γράψω στη κονσόλα
> μέσα από το KDE,GNOME κ.λ.π.
 Το
> σύστημα είναι εξελληνισμένο MANDRAKE 9.0.
Εχω παρομοια συνθεση συστηματος Mandrake 8.2. Για ελληνικα στην κονσολα
με εγκατεστημενα ολα τα locales σε ελληνικα και ολα τα LC σε el αρκουν δυο εντολες :
charset iso07
loadkeys gr.kmap
Μαλλον θα χρει αστει πριν να δωσεις gzip -d gr.kmap.gz καθως ειναι
συμπιεσμενο και μαλλον ειναι προβλημα αυτο.
Δεν ξερω αν ειναι η καλυτερη λυση καθως μου εβγαζε κατι περιεργα
μηνυματα και πειραξα λιγο το συστημα για να σταματησεισ αλλα λειτουργει
αν το βαλεισ και σε καποιο profile εκτελειται και αυτοματα.