Πολύ αργό Linux μετά από αντιγραφή

Stelios Bounanos sb at dial.pipex.com
Tue May 6 15:32:01 EEST 2003

 > Το πρόβλημα είναι το εξής:

 > Έχω εγκαταστήσει Linux (to Debian) σε ένα μηχάνημα, έχω χρησιμοποιήσει
 > Norton Ghost για να αντιγράψω το partition σε άλλα πανομοιότυπα
 > μηχανήματα, και ενώ στο πρώτο δουλεύει μια χαρά, σε αυτά που έχει γίνει η
 > αντιγραφή είναι πολύ αργό κατά την εκκίνηση εφαρμογών (π.χ. 30 sec για την
 > εκκίνηση ενός Mozilla, αντί για 5 sec στο 1ο μηχάνημα)

 > Έχω παρατηρήσει ότι κατά το boot "κολλάει" για κάμποση ώρα κατά την
 > ενεργοποίηση του syslogd.

 > Καμιά ιδέα;

Υποψιάζομαι οτι αν κάνεις ltrace κάποιο απο τα προγράμματα που
"κολλάνε" θα τα δεις να περιμένουν για κάποιο network-related library
call. Έχεις κάνει όλες τις απαραίτητες τοπικές αλλαγές (/etc/hostname,
/etc/hosts κλπ) στα "ghosted" μηχανήματα? Αν ναι, κάνε ένα rgrep στο
/etc τους για να είσαι σίγουρος...

Rgds,
/-sb.