xawtv se slackware 9.0 me bttv878

DJ Art djart at hellug.gr
Tue May 6 00:16:01 EEST 2003

On Monday 05 May 2003 20:12, N. P. wrote:
> Katarxas kalhspera sas!
>
> Exo mia karta thleorashs Pinnacle PVTV pou exei pano to bt878
> chipaki.Trexo slackware 9.0 se ena P166MMX.To xawtv ekane compile
> kanonika kai kai egatasta8ike kanonika.Otan to trexo
> ksekinaei,suntonizo ta kanalia kanonika,akouo hxo alla eikona den
> deixnei kai eno den termatizei petaei to eksis error:
> VT getstate:ioctl vidioccapture(int=1) invalid argument
>
> Mporei kaneis na me boh8isei? Ena hint esto?!?!?

Lol, πριν λίγα λεπτά τα εγκατέστησα (bttv+xawtv)
βέβαια, για πολλοστή φορά ;)

1ον: με τί compile options έκανες compile το xawtv ??

2ον: έχεις βάλεις τίποτα στο /etc/modules.conf ??
με ποιόν τρόπο κάνεις modprobe το bttv module ??? δίνεις τίποτα options
??

####
hints:

1) ανοίγεις το /etc/X11/XF86Config και βάζεις το εξής στο section Module
(αν δεν υπάρχει ήδη):

Load "v4l"

2) Άνοιξε το tarball του bttv και υπάρχει ένα αρχείο που λέγεται
CARDLIST. Κάνε ένα view. και εντόπισε την κάρτα σου, οπότε κράτα τον
αριθμό που λέει μπροστά.

εγώ βλέπω:

card=39 - Pinnacle PCTV Studio/Rave
card=52 - Pinnacle PCTV Studio Pro
card=94 - Pinnacle PCTV Sat

να υποθέσω ότι δεν έχεις την τελευταία, άρα μάλλον κάποια από τις 2
πρώτες.

μετά προχώρα μέσα στο αρχείο πιο κάτω που έχει τα tuners. Και πάλι, θα
πρέπει να εντοπίσεις τον αριθμό του tuner που έχεις!
Νομίζω πως οι περισσότερες έχουν tuner της Philips, οπότε μάλλον το:
type=5 - Philips PAL_BG (FI1216 and compatibles)
έχεις, αλλά δεν παίρνω και όρκο.

Εγώ για να δώ ποιό είχα (γιατί την είχα αγοράσει μεταχειρισμένη), άνοιξα
το καπάκι του tuner (αυτό το μεταλλικό ογκώδες πράγμα πάνω στην κάρτα)
και είδα παντού Philips ολοκληρωμένα, οπότε ....

3) Αφού εντοπίσεις τους αριθμούς, άνοιξε το /etc/modules.conf και μέσα,
βάζεις:

options bttv                    card=14 tuner=5 pll=1
options tuner                   type=5

(εσύ βάλε τα σωστά νούμερα)

Τώρα, τι pll έχεις, κι αυτό είναι πάλι της κάρτας θέμα.
Από το αρχείο Insmod-Options (που βρίσκεται μέσα στο tarball του bttv):

pll=0/1/2       pll settings
0: don't use PLL
1: 28 MHz crystal installed
2: 35 MHz crystal installed

θα μπορούσες να το παίξεις "κινέζος" και να μην βάλεις καθόλου pll. Αλλά
αν πάλι δεν δείχνει τίποτα πρέπει να δοκιμάσεις όλες τις τιμές μέχρι να
βρείς τη σωστή.

Αφού βάλεις τα σωστά options στο modules.conf, κάνεις modprobe το bttv.
Λογικά, το bttv θα φορτώσει και το tuner.o, αν δεν το φορτώσει, κάνεις
modprobe tuner.

(for your/others information, εγώ έχω την AimsLabs VHX [video highway
extreme], μια πανάρχαια κάρτα που η εταιρεία της δεν υπάρχει πια, με το
bt848 chipset)
--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?