HP OmniBook XE2 (internal modem) + Red Hat Linux 8.0.

P. Christeas p_christ at hol.gr
Sat May 3 12:17:01 EEST 2003

Στις Παρ 02 Μαι 2003 11:32 μμ, ο/η Panos Platon Tsapralis έγραψε:
> Χρόνια πολλά σε όλους!
>
> Εχω ένα Hewlett-Packard OmniBook XE2 με εσωτερικό modem και Red Hat
> Linux 8.0. Επί αρκετό χρονικό διάστημα το έχω λειτουργήσει με κάρτα
> δικτύου PCMCIA Ethernet και σύνδεση DSL χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα,
> αλλά, από δώ και πέρα, χρειάζομαι να έχω και dial-up σύνδεση στο
> Internet, άρα, πρέπει να χρησιμοποιήσω το εσωτερικό modem του
> συστήματος.
>
>... κλπ.

Έχω το XE3. Όταν η HP σου πούλαγε το Notebook, σου είπε ψέμματα. Δεν έχει
modem. (έχει winmodem)
Κάνε ένα lspci, εμένα λέει:
00:08.1 Communication controller: ESS Technology ESS Modem (rev 12)
και γι' αυτό υπάρχει μόνο ένα 'μαύρο', κλειστό module, μόνο για 2.4.19 και
μόνο για Mandrake. Τόσο καλά. Ακόμα καλύτερα, όσοι το δοκίμασαν λένε οτι
κολλάει τον πυρήνα συνέχεια..
Κανένας πάντως δεν έκατσε να γράψει module, γιατί είναι φτηνότερο να αγοράσει
κανείς ένα πραγματικό modem.