tarpit - anti-scan software

fateswarm admin at www0.org
Sun Mar 30 16:43:04 EEST 2003

On Sun, Mar 30, 2003 at 01:45:27AM +0200, Giorgos Keramidas wrote:
> Δεν γίνεται να μην κάνεις top-post και να γράφεις την απάντησή σου
> κάτω από αυτά που απαντάς; :-P

Basika pou to eides; tespa, se pistepsa kai go.

Alla kai pali, sa poli elitismo poulame teleutea. Ok, einai enoxlhtikh h
"mh-teleiotita" alla exo bare8ei na blepo newbies pou ma8ane to "mh
grafeis me la8os encoding kai mh kaneis top post" na mas spammaroun tis
listes teleutea xoris na lene tipota ousiastiko.

An kapoios nomizei oti to format kapoiou email einai la8os kai einai
TOSO kalos an8rwpos oste na to anaferei, as to kanei prive. Euxaristoume
polu, exoume diabasei 1500 fores to idio pragma.

> Χμ, δεν έκανα κάποια σύγκριση λειτουργικών συστημάτων στο mail μου αν
> θυμάμαι καλά.
>
> Είπα δυο πολύ συγκεκριμένα πράγματα i

Nai more plaka ekana, itan fanero.

Oloi kseroume (kai osoi de kseroume, na to ma8oume), o kalos mas o keramidas
einai ektos apo xronia sto linux, kai energos developer sto freebsd.
Einai fusiko gia osous parakseneuontai, na anaferete arketa se auto.

-mike