kano ta prota mou bimata....boithiste me parakalo

Aleksandros Paleos apalaios at cs.teiath.gr
Sun Mar 30 15:10:04 EEST 2003

Xaireto prospatho na matho na ftiaxno kapoia script files kai exo polla
problimata , skeftika na apeythyntho se esas gia na me boithisete . Ean sas
fainontai polles oi apories mou apantiste sas parakalo se opoies
mporeite.......
Exyaristo poly

Exo faei olo to proi prospathontas na grapso ena script file to opoio na
antistrefei ta periexomena enos arxeiou kai na ta apothikeyei se ena allo
Kateliksa se ayto to script file

i=100  #tha prepei to arxeio dystyxos me mikrotero megethos apo 100 grammes
while (test  $i -gt 1)
do
        #echo $i
        i=`  expr $i - 1`
        tail +$i $1|head -1 >>$2  #epilegete kathe fora mono mia grammi
done

Opos mporeite na deite ektelo mia epanalipsi i opoia kathe fora epilegei mia
grammi ksekinontas apo 100 pros ta pano apo ti thesi 100 kai paei pros to 1.
Oso kai ean fainetai parakseno ayto douleyei giati ean to arxeio mas den exei
100 grammes tote to tail +100 den epistrefei tipota........
Bebaia prospatho na bro enan tropo na metrao tis grammes tou protoy arxeiou
gia na ekteleitai mono toses fores i epanalipsi.......
prospathisa na grapso kati se
a=` expr wc -l file`  alla den mou doulepse...Ara me poion tropo mporo na
metriso tis grammes enos arxeiou?

Yparxei parametros stin entoli ls pou na mou deixnei mono ta files?

Prospatho na grapso ena programma pou na emfanizei ta periexomena enos arxeiou
mono ean to periexomeno toy einai megalytero apo 10 grammes

Episis psaxno na bro enan tropo gia to pos mporo na emfanizo mono ta login
names kai ta home direcotries ton xriston pou exoyn syndethei sto sistima mou
kapia apopsi?

Kai telos prospatho na bro enan tropo na stelno ena minima se osous xristes
exoun kanei log in
--
Παλαιος Αλεξανδρος
Φοιτητης ΤΕΙ Πληροφορικης Αθηνας