Σχετικά με τα RPM-based distributions γενικότερα...

Christos Cheretakis xalkina at otenet.gr
Sat Mar 29 00:48:04 EET 2003

V13 wrote:

> Kai h misi ellada (kai bale) den exei dosei draxmi gia windows, office klp
> klp, alla h eksaplosi toys anagkase tin agora toys apo tis eteries kai to
> dimosio...

   Με τη διαφορά πως, όσο κι αν αυτό έχει ωφελήσει τη Microsoft, είναι
παράνομο κι αν το επιλέξει, μπορεί να τα "κλείσει" τα μαγαζιά που έχουν
αντιγραμμένα Windows, ενώ με το RedHat και το εκάστοτε RedHat είσαι
απόλυτα εντάξει.

> O exthros einai mesa soy... Oso milas gia 'exthroys' den prokeite na briskeis
> lysi.. gia ayto kai einai pantote arga...

   Καλά... Ξέχασα εγώ να βάλω ένα χαμογελάκι και το 'κανες βαρύ κι
ασήκωτο... ;-)

> <<V13>>

	Χ/

--
   Λες κι η στάθμη της αγάπης πάει να βρει                          /"\
   Πόσοι κρύβονται στη λάσπη θησαυροί         ASCII Ribbon Campaign \ /