ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΕΣ

Παντελης pantelis01 at pathfinder.gr
Fri Mar 28 01:58:03 EET 2003

Εχω μια εγκτασταση σε Mandrake 8.2 και εγκατεστησα το KDE 3.1 απο το kde.org με τις επιλογες που προτινει εχω ρυθμισει τα  locales απο πριν για υποστηριξει ελληνικων και πραγματι το KDE 3.1 τα υποστηριζει υποδειγματικα ομως  ολα τα προγραμματα του KDE η που λειτουργουν με βασει αυτο εμφανιζουν τα ελληνικα με μια συγκεκριμενη γραμματοσειρα αρκετα ασχημη η οποια δεν αλλαζει οτι και αν αλλαξω στο control center σε αντιθεση με τα αγγλικα που αλλαζει ευκολα η γραμματοσειρα τους αυτο δεν συνεβαινε πριν με το KDE2 και δεν συμβαινει με τους αλλους windows managers και τις εφαρμογες που δεν στιριζονται στο KDE.
Υπαρχει καμια ιδεα για το τι συμβαινει;