Poio Paketo na dinoume ?

Γιώργος Κεραμίδας keramida at ceid.upatras.gr
Thu Mar 27 16:42:04 EET 2003

On 2003-03-27 16:01, Michalas Othon <mixalas at forthnet.gr> wrote:

> Se mia prospa8eia pou entasetai emfanws sto klima twn hmerwn
> apofasisame na bgaloume ston aera prosfores mhxanwn me Linux.
>
> 8a 8elame thn boh8eia sas sta e3hs:
>
> Poia dianomh Linux?
> Poio Xwin ?
> Poio paketo office (fantazomai to pleon sumbato me MSOffice?
>
> Dwste mia idea gia to ti 8a htan kalo gia Office periballon alla kai
> Oikiakous xrhstes.

Μια καλή ιδέα είναι να βασιστείτε μόνο σε προγράμματα με τα οποία
έχετε προηγούμενη εμπειρία, και τα οποία μπορείτε να υποστηρίξετε
πολύ καλά.

Θα είναι πολύ σημαντικό, τόσο για εσάς και τους πελάτες σας, όσο και
για την συνεχή βελτίωση αυτών που μπορεί να προσφέρει το linux, να
είναι καλή η υποστήριξη που παρέχετε.

Αν δεν έχετε μέχρι τώρα εμπειρία με το linux, την εγκατάσταση, την
χρήση και την υποστήριξή του, ίσως να είναι καλή ιδέα ακόμα και η
πρόσληψη ειδικευμένων ατόμων που να αναλάβουν τόσο τον σχεδιασμό, όσο
και την υλοποίηση ή την μελλοντική υποστήριξη του πακέτου με linux
που θέλετε να διαθέσετε.

Τώρα όσον αφορά τις συγκεκριμένες ερωτήσεις...

Αρκετά καλές διανομές, χωρίς να είναι περιοριστικό αυτό που λέω εγώ
και χωρίς κάποια ιδιαίτερη σειρά προτεραιότητας, είναι οι:

	Debian
	Redhat
	SuSE
	Slackware

Με τον όρο Xwin δεν ξέρω σε τι αναφέρεσαι, αλλά είμαι σίγουρος ότι
αν το συζητήσουμε κάπως το θέμα θα μπορέσω να σου πω περισσότερες
λεπτομέρειες και να βρούμε μια άκρη.

Πακέτα office υπάρχουν διάφορα, και η επιλογή θα πρέπει να βασιστεί
κυρίως στην εμπειρία σας με κάποιο από αυτά και το πόσο σας
ενδιαφέρουν τα χαρακτηριστικά που έχει το καθένα.  Προσωπικά, για
διάφορους λόγους (ευκολία χρήσης, υποστήριξη ελληνικής γλώσσας και
διαθεσιμότητα για πολλές πλατφόρμες, τόσο linux όσο και Windows)
προτιμώ το OpenOffice.  Υπάρχουν κι άλλες επιλογές αλλά πριν γίνει
κάποια σοβαρή πρόταση πρέπει να ξέρουμε αρκετά πράγματα για την χρήση
του τελικού πακέτου...

						- Γιώργος