[Σχεδόν OT] Τεκμηρίωση στα Ελληνικά για το FreeBSD

Γιώργος Κεραμίδας keramida at FreeBSD.org
Thu Mar 27 15:28:04 EET 2003

Σήμερα έκατσα κι έφτιαξα ένα μικρό script που κάνει checkout, build
και upload ένα αντίγραφο της ελληνικής τεκμηρίωσης που έχω ως τώρα
σπίτι μου για το FreeBSD.  Τα πιο πολλά από αυτά είναι ήδη στο CVS
tree του FreeBSD αλλά έχω κάνει και κάποιες αλλαγές που μόνο σπίτι
υπάρχουν[1] γι αυτό τα βγάζω από του σπιτιού το CVS.

Την ανεβάζω μια φορά τη μέρα (αν όλα πάνε καλά) στις διεύθυνσεις:

	http://www.FreeBSD.org/~keramida/doc/html/
	http://www.FreeBSD.org/~keramida/doc/html-split/
	http://www.FreeBSD.org/~keramida/doc/txt/

Οι κατάλογοι έχουν ένα πλήρες el_GR.ISO8859-7 tree ο καθένας, σε μορφή:

    html
        ένα τεράστιο html για όλο το κείμενο

    html-split
        πολλά μικρά html για κάθε άρθρο ή βιβλίο, και

    txt
        το προφανές

Όποιος έχει όρεξη και διαβάσει κομμάτια, θα μ' ενδιέφερε να ακούσω
σχόλια ή να μου πείτε αν έχει λάθη, παραλείψεις, κλπ.

						- Γιώργος

[1] Π.χ. το σημερινό make infrastructure του doc/ χρησιμοποιεί το
    links version 1.x για να φτιάξει ASCII text εκδόσεις, αλλά το
    ηλίθιο το links ξεσκίζει τα ελληνικά.  Στο σπίτι το έχω
    αντικαταστήσει με το w3m -dump μέχρι να βρούμε κάποιο καλό τρόπο
    που να παίζει για όλες τις γλώσσες και να έχει όμορφη έξοδο για το
    official CVS tree του FreeBSD.