ÄïêéìÞ encoding

fateswarm admin at www0.org
Thu Mar 27 13:59:03 EET 2003

On Thu, Mar 27, 2003 at 09:41:29AM +0200, Ioannis Theodoridis wrote:
> Ðáñáêáëþ üðïéïò äåí âëÝðåé ìå ôï óùóôü encoding áõôü ôï ìýíçìá áò áðáíôÞóåé.
> Parakalw opoios den blepei me to swsto encoding ayto to mynhma as apanthsei.
> Åõ÷áñéóôþ.
> Ã.Èåïäùñßäçò

Mporeis na to katalabeis an deis to source tou email soy.

To sigkekrimeno pou esteiles exei sta headers iso-8859-7, "sosto" diladi.

Epeidi poloi clients 8a diabasoun ta default settings poy se pollous
einai ellhnika auto de shmainei oti to email eixe sosto encoding.

Sto xoro twn "teliomanwn ksipasmenwn" unix xrhstwn, shmasia den exei an
mporoun na to doyn, alla an einai swsta formarismeno. Yparxei panta h
periptosh na mhn eimaste sto client mas h' na mh 8eloume na exoume
default ellhniko encoding, kati pou 8a mas kanei na anagkastoume na
kounisoume ta daxtila mas kata 3 perissoteres kinhseis oste na
allaksoyme to encoding katanalonontas 1 8ermida kai 37 mikrotherms.

Katalabaineis poso sobaro einai to zhthma.