XFree 4.3.0 και πληκτρολόγιο

Yannis Kotsinos zookie at med.auth.gr
Thu Mar 27 12:22:03 EET 2003

On Thursday 27 March 2003 01:13, DJ Art wrote:

> Εγώ σήμερα που αναβάθμισα το Slackware μου σε 9.0, και τώρα έχω Χ 4.3.0,

Τα ίδια και εδώ.

> παρατήρησα το εξής με το πληκτρολόγιο (χρησιμοποιώ XKB και όχι KXKB):
> Είχα ως XKBLayout το "el", δηλαδή έτσι:
>
> Option "XkbLayout"  "el"

- // -

> το αποτέλεσμα μετά την αναβάθμιση ήταν ότι έχασα το Αγγλικό
> πληκτρολόγιο!!!! :-) Ξεκινάγανε τα Χ με default το ελληνικό και δεν
> μπορούσα να αλλάξω σε Αγγλικό !!
> (έλεος, εκεί που κάποτε δεν είχαμε ελληνικά, τώρα έχουμε μόνο ελληνικά).

Την ίδια ακριβώς συμπεριφορά είχε και σε μένα σε FreeBSD, άρα μάλλον μιλάμε
είτε για αλλαγή στο configuration (hint, hint κάποιος έχει κάτι ωραίες
σελίδες που παραπέμπουμε για τα ελληνικά :), είτε για κάποιο release bug.

Όντως, και εδώ δούλεψε. :)

--
Booze is the answer. I don't remember the question.
Running FreeBSD 4.7-STABLE | mailto:zookie at med.auth.gr
12:12μμ up 8 days, 19:09, 1 user, load averages: 0,49 0,21 0,08