Mandrake 9.1 RC2 Boot Problems Solved!!

Ioannis Theodoridis gthe at space.gr
Wed Mar 26 20:26:35 EET 2003

Καλημέρα σε όλους.
Πιστεύω ότι πολλοί από εσάς θυμούνται τα προβλήματα εκκίνησης μετά από
επιτυχή εγκατάσταση σε σχετικά καινούριο μηχάνημα, τόσο της παραπάνω
διανομής όσο και των Mandrake 8.2, Mandrake 9.0 & Redhat 8 (Το SUSE 8.1 είχε
δουλέψει).
Εντελώς τυχαία ανακάλυψα την αιτία του προβλήματος και έχω πλέον
εγκατεστημένο και λειτουργικό το Mandrake 9.1 RC2 στο ίδιο μηχάνημα που με
ταλαιπωρούσε επί μήνες με το εν λόγω πρόβλημα. Είμαι σίγουρος ότι θα το
βρείτε απίθανο:
Το BIOS του συγκεκριμένου μηχανήματος είναι AWARD και διαθέτει μια επιλογή
προστασίας του BIOS από εγγραφή η οποία ήταν ενεργοποιημένη (δηλαδή δεν
μπορούσε να γίνει ανανέωση του BIOS). Aποφάσισα μέσα σε μια κρίση
παραλογισμού (τι στο καλό, είχα παίξει με οποιοδήποτε άλλο παράγοντα) να
αλλάξω και αυτή την παράμετρο.
Το αποτέλεσμα με έκανε να θέλω να σκίσω τα πτυχία μου..
Όλα δουλεύουν κανονικά. Ούτε το ACPI έχει πρόβλημα, ούτε το power management
όπως υποπτευόμουν μέχρι πρόσφατα..
Τι να πω πια..
Όποιος θέλει να προσφέρει μια λογική εξήγηση, ευπρόσδεκτος..
Ευχαριστώ όλους όσους προσπάθησαν να με βοηθήσουν στο συγκεκριμένο πρόβλημα
και καταθέτω την εμπειρία μου μήπως και τη βρει κι άλλος μπροστά του.
Παρεπιπτόντως είχα την ευκαιρία να δω το Knoppix..
Εντυπωσιακό..

Γιάννης Θεοδωρίδης
Μηχανικός Τηλεπικοινωνιών.