(no subject)

Thomas tms_b2 at hotmail.com
Tue Mar 25 21:32:04 EET 2003

γειά σας και πάλι...
Sorry τώρα  κατέβασα τα mail σας και τα διαβάζω.

Λοιπόν, γενικά τα mail τα κατέβαζα μέσω outlook, έπειτα (δεν χρησιμοποιώ πια
και τόσο τα windows...) τα έβλεπα από το web μέχρι πρόσφατα που έβαλα την
υπηρεσία hotwayd η οποία έχει συζητηθεί και στη λίστα για να μπορώ να τα
βλέπω και με Kmail, αυτό το πράγμα το παρατήρησα από την αρχή που χρησιμοποιώ
το hotwayd... δεν ξέρω ίσως αυτό να είναι και η πηγή του προβλήματος αν και
πιστεύω ότι δεν φταίει αυτό μιας και κατεβάζω όλα τα mail της λίστας χωρίς
προβλήματα....