firewall help

Giorgos Keramidas keramida at freebsd.org
Mon Mar 24 21:33:04 EET 2003

On 2003-03-24 11:43, dsak <dsak at delta.edu.gr> wrote:
> xereto tin lista.

> thelo na sas zitiso tin boithia sas gia enan firewall.den ime
> (akomi) gnostis tou linux

Hey, to FreeBSD den einai Linux! :PPP

Exei kapoies (shmantikes) diafores sto thema twn firewalls kai tou
network address translation (pou sigoura xrhsimopoieis gia na 'bgei'
to esoteriko sou diktuo ston eksw kosmo).

> iparxi server (free bsd) pou trofodoti kapia pc (giro sta 35-40) .iparxi
> tropos na kobo to net apo kapies ip?

Nai uparxei.

> diladi mporo na po pos ta pc me ip
> *.*.*.99 -*.*.*.115 na min blepoun diktio?

Pros8etontas duo kanones sto firewall rule set sou mporeis na kaneis
kati tetoio gia opoiodhpote IP address, anejarthta apo to an einai
local address h kapoio tuxaio IP apo to Internet.

> afto ginete me kapio script ?
> me firewall ?

Prepei prota na katalabeis POS douleuei to shmerino setup gia na to
allakseis.  Diabase to Handbook, eidika to tmhma gia ta "Firewalls"[1]
kai koita sto mhxanhma sou ta ejhs arxeia:

	/etc/rc.conf
	/etc/rc.firewall
	/etc/rc.local
	/usr/local/etc/rc.d/*

Gia na deis pws ksekina to systhma sou kai ru8mizetai san firewall kai
gateway pou einai tora.

An den bgaleis akrh, tote steile mou to rc.conf arxeio sou kai tha sou
pw apo kei kai katw leptomereies...

By the way, to sosto meros na zhtas boh8eia gia to FreeBSD den einai
oi Linux listes, alla h <freebsd-questions at freebsd.org>.  Se
opoiadhpote allh lista tha eisai tuxeros AN einai kapoios grammenos
pou na asxoleitai me to FreeBSD kai AN katsei na sou apanthsei.

H monh sigourh lista gia tetoies erothseis, stin opoia einai grammenoi
kai para polloi apo tous idious tous developers tou FreeBSD einai h
freebsd-questions.

Anafores:
=========

[1] http://www.FreeBSD.org/doc/en_US.ISO8859-1/books/handbook/