(no subject)

Dimitris Kamenopoulos dkamen at otenet.gr
Mon Mar 24 20:46:04 EET 2003

On Monday 24 March 2003 12:40, Panos Platon Tsapralis wrote:

> Oute egw exw labei to mhnyma tou George Pnagopoulou (parakatw), paroti
> eimai kanonika grammenos sthn lista. Exw thn entypwsh oti kati den paei
> kala giati kai sto parel8on exw parathrhsei oti merika mhnymata den
> ftanoun sto mailbox mou (ta ma8ainw apo katopina replies allwn
> xrhstwn...).

Μερικοί από τους συνδρομητές στέλνουν (συνήθως από προβληματικές ρυθμίσεις)
μηνύματα το στυλ των οποίων μπορεί να παρερμηνευθεί από ένα spam-detector σαν
spam.

Π.χ. στο σύστημά μου το spamassassin συχνά θεωρει ότι ένα μήνυμα με
base64-body ή με έντονη χρήση quoted-printable (δηλαδή ένα σωστό μήνυμα με
ελληνικούς χαρακτήρες) είναι spam γιατί οι spammers καταφεύγουν συχνά σε
αυτήν την τεχνική για να κρύψουν το περιεχόμενο από λιγότερο έξυπνα φίλτρα.

Συνεπώς τα μηνύματα είναι πιθανόν να κόβονται από κάποιο φίλτρο, είτε μεταξύ
του OP και της LGU, είτε μεταξύ της LGU και των μελών.

Τα παραπάνω βέβαια μπορεί να είναι μπούρδες, αλλά ποτέ δεν ξέρεις...