More Shell problems

Nicolas Greece nicolas26 at yahoo.com
Mon Mar 24 02:03:03 EET 2003

Kalimera se olous kai pali. Meta apo ena SK sklirou
diavasmatos, erxomai me perissoteres apories...

Ksekiname...

1.
sto Home otan dino (ls |sort) ginete kanonika sort
alla otan kano ls | sort  /home/Nicolas/Lab/ mou leei
oti einai directory

Pos boro
a) na kano sort directories
b) na kano sort arxeia mesa se directories (opos thelo
pio pano?)

2.
Ftiaxno ena script me arguments arg1, arg2, arg3
klp...
Dino /home/nicolas/arg Nikos Nikolaou ilias kai
doulevei

Otan pao na to kano output na sothei den tha prepei na
tou doso
/home/nicolas/arg Nikos Nikolaou ilias -o
/home/nicolas/name.txt?

Giati kai edo den benei sto arxei pou thelo?

3.
a) Sta shell Variables gia to csh einai
   Set my_string1="Hallo" (gia string)
   gia to bash?
b) Sta shell Variables gia to csh einai @ x=7
   (alfarithmitiko)
   gia to bash?

4.
Prospatho me tin make command. ftiaxno ena fakelo
makefile pou periexei ta ekseis gia na xrisimopoio to
make kai na ta kanei aftomata...

greetings.class: greetings.java

javac greetings.java

Kai mou vgaze:makefile:1 *** missing seperator.
stop...

Enoeitai kai exo ftiaksei to greetings.java...

5.
exei parousiastei ena arxeio me onoma #greetings# kai
me rm den svinei. Ti
einai afto to arxeio kai giati ginete afto?

6.
Kanena vivliaraki kainourio eiparxei se sxesi me afta
pou asxoloume? Exo idi parei (proxtes) to Unix in a
nutshell alla me mathimata kai paradeigmata as
poume...

Euxaristo ek to proteron....
Nicolas
Greece