Απλή ερώτηση...

Thomas tms_b2 at hotmail.com
Sun Mar 23 22:42:03 EET 2003

Θέλω να ρωτήσω αν αυτό το mail έχει φτάσει στη λίστα???
το ξέρω ακούγεται περίεργο αλλά αντιμετωπίζω ένα προβλημα...
Παίρνω τα mail της λίστας κανονικά ωστόσο δεν βλέπω αυτά που στέλνω εγώ στη
λίστα...

Παρόλα αυτά κάποιος σε ένα mail που είχα στείλει μου απάντησε έχοντας εγώ την
εντύπωση ότι δεν είχε πάει καν στη λίστα ...#$%^

Χρήσιμοποιώ το HTTPMail - POP gateway για την Hotmail ( το hotwayd ) , το
οποίο είχε συζητηθεί πριν από λίγο καιρό από τη λίστα κάτι που όπως όλα
δείχνούν μου δημιουργεί το πρόβλημα αυτό.

Anyway αν κάποιος δεί το mail μου αυτό ας μου κάνει pls ένα reply..

:^) Thanks!