^2 xisp and ISDN (mia diorthosi)

Giannis Vrentzos gvre at forthnet.gr
Sun Mar 23 00:11:04 EET 2003

Antonis Faragitakis wrote:
>>Make your grant new ppp connection the default route. (me alla logia,
>>otan synde8eis kai to xisp sou pei oti ola phgan ok, tre3e route -n kai
>>kane mas ena copy paste to output)
>>
>>PS. den exw diabasei to ypoloipo thread, opote mporei na lew kati hdh
>>dieykrinismeno...
>

> Xerete
> to xisp apo mono tou creates the default gw. opote kanena problima me to
> route..
> ping mporo na kano mono se emena, diladi stin opoio tin opoia mou edose o
> ISP,
> ping ston ISP den mporo na kano. Episis to traceroute de doulevei.
>
> to `/etc/resolv.conf' :
> nameserver protos dns tou isp
> nameserver defteros dns tou isp
> domain to domain tou isp pixi abcd.gr
>

> Antonis!

Molis sinde8eis kai tre3eis  ifconfig -a  8a exeis output kati san to
parakatw:

ppp0 Link encap:Point-to-Point Protocol
      inet addr:local_ip  P-t-P:remote_ip Mask:255.255.255.255
      UP POINTOPOINT RUNNING NOARP MULTICAST  MTU:1500  Metric:1

Twra an tre3eis  route -n  prepei na sou dwsei default gateway thn
remote_ip. An oxi tote to xisp de dinei swsta to route.Dose apo konsola
  route add default gw remote_ip  kai den an vlepeis selides klp.

Gvre

ps.Kalo 8a htan otan sou zhtane kapoio output na to deineis.Diaforetika
prepei aytoi pou prospa8oun na voh8hsoun na xrhsimopoihsoun tis mantikes
tous ikanothtes gia na vroun lysh sto provlima.