KDE bindings 3.1

Dimitris Kamenopoulos dkamen at otenet.gr
Sat Mar 22 16:23:04 EET 2003

Έχει καταφέρει κανείς να τα κάνει να δουλέψουν σε SuSE 8.1 ή οπουδήποτε αλλού;
Βασικά προσπαθούσα για εβδομάδες να τα φτιάξω μόνος μου από sources, αλλά ποτέ
δεν τα κατάφερνα γιατί το Qt μου δεν είχε υποστήριξη SQL, canvas και άλλες
αηδίες για τις οποίες υπάρχουν bindings και δε γίνεται να αφαιρεθούν από το
compilation.

Χθες έβαλα τα rpm της SuSE (kde3.1+Qt3.1.1), και η κατάσταση είναι ψιλοάθλια:
-Perl: τα bindings είναι πολύ ωραία, αλλά δεν περιλαμβάνουν το βασικότερο,
δηλαδή το ... Perl interface (Qt.pm). Μπράβο SuSE.
-Java: παίρνω SIGSEGV όταν καλώ new QApplication(args). Συγκεκριμένα σε κάποια
συνάρτηση mutex_lock της libptread (!).
-Python (μόνο Qt): στην αρχή έπαιρνα πάλι segmentation fault όταν δημιουργούσα
αντικείμενα QApplication. Μετά έτρεξα το ldconfig (μη με ρωτήσετε γιατί) και
τώρα έχω την ενδιαφέρουσα συμπεριφορά ο "constructor" QApplication να μην
επιτρέφει ποτέ. Τα σκριπτάκια εκτελούνται μέχρι τη γραμμή που ζητούν τη
δημιουργία ένός QApplication, μετά παγώνουν (χωρίς CPU usage) και δεν
ανταποκρίνονται ούτε σε Ctrl-C. Ο μόνος τρόπος να τα σταματήσω είναι με kill
-TERM. Σημειωτέον ότι η συμπεριφορά του QApplication() στη Java δεν άλλαξε με
το ldconfig, ή μάλλον άλλαξε ως προς το ότι το SIGSEGV το παίρνω πλέον σε
άγνωστη συνάρτηση της libpthread :-)