KDE from sources (was KDE3.1.1)

Παναγιώτης Προκοπίου pprok at cc.ece.ntua.gr
Fri Mar 21 13:17:03 EET 2003

On Friday 21 March 2003 09:57, V13 wrote:
> On Friday 21 March 2003 10:24, Nikiforakis Manos wrote:

> An theleis na ta sbineis, synisto na min sbineis to kdelibs oste na min to
> ksanakaneis compile olo apo tin arxi. Meta apo to cvs update tha ksanakanei
> compile mono oti alakse. To idio den isxyei gia ta ypoloipa giati
> stirizontai pano sto kdelibs to opoio alazei kathe fora poy kaneis 'make
> install'... ekei xreiazontai alles patentes...

eisai sigouros gia afto? omologo pos den ksero polla apo makefiles alla panta
koitane ston katalogo tous kai oxi sto /usr.

dld. an exo to /project/libs kai to /project/bins ena sosto makefile tha
sugkrinei tis hmerominies ton libfoo.c kai libfoo.o sto /project/libs kai an
to libfoo.c einai neotero tha ksanaxtizei to libfoo.o. Sthn sunexeia
sugkrinei to libfoo.o me to libfoo.so kai an to libfoo.o einai neotero
ksanakanei link to libfoo.so. Omoia dra sto sto /project/bins gia to bar (to
opoio einai dynamic linked me to libfoo.so. Sugkrinei bar.c me bar.o kai
bar.o me bar.

an allaksoun mono ta libs tote meta to install otan trexo to bar tha
xrisimopoiei thn nea ekdosh ton libs xoris na apaithtai recompile tou bar.
Bebaia ofeilei h lib na einai simbati alla afto einai allo thema.

Opote dexomai oti to kdelibs (kanonika tha prepei an einai sosto to makefile)
na xtizei mono ta neotera, alla den mporo na katalabo giati den sumbainei to
idio me ta alla paketa.

ps. den exo thn politeleia tou xorou, opote anagkazomai kai svino teleios ta
directories, ki an xreiasto compile ftou ki ap'thn arxh. Pali kala pou arxise
pleon na vgenei to kde se diffs (xdelta).

--
panayotis