ερώτηση ελληνικών

Polychronis Ypodimatopoulos ypol at intracom.gr
Thu Mar 20 13:35:03 EET 2003

Γεια

Θα ήθελα να ρωτήσω κάτι για τα ελληνικά στο Redhat 8.
Έχω ελληνικά (όπως βλέπετε) στο mozilla, ελληνικό πλκτρ., κάποια
ελληνικά και στο openoffice (όχι όλα!) αλλά στο kde βλέπω τετράγωνα αντί
για γράμματα, εκτός από το "μ" και μερικά κεφαλαία.
Εχω διαβάσει τόσα how-to και εχω ψαξει τοσο πολύ στο δικτυο και στα
διαφορα directories με locales που εχω ζαλιστεί.
Γραμματοσειρές εχω εγκαταστήσει απο το graphis, και εχω αντιγράψει και
ttf από τα windows (bliax! ftou!), αλλά τίποτα. Το kde επιμένει να
δειχνει τετραγωνα.
Το ιδιο ελληνικό κειμενο με copy-paste στο mozilla το βλεπω, στο kwrite οχι!
Μήπως υπάρχει καμια ρύθμιση για codepage στο kde?
Έχω δοκιμάσει να θέσω locale el_GR αλλά μετά μου βγαίνουν ΟΛΑ τετράγωνα,
αγγλικα και ελληνικά.
ΔΕΝ θελω σε καμία περίπτωση να βάλω ελληνικά menus! Μόνο να μπορώ να
βλέπω ελληνικά στους τίτλους των παραθύρων και στο περιεχόμενό τους, αν
εχουν.

Με εκτίμηση.

Πολυχρόνης