Re: Ποιά κάρτα δικτύου για RedHat 8.0

Ioannis Theodoridis gthe at space.gr
Mon Mar 17 21:26:02 EET 2003

Συμφωνώ με τους περισσότερους ότι το εν λόγω τσιπάκι της Realtek είναι μια χαρά. Έχω δύο τέτοιες κάρτες (Micronet) εδώ και αρκετά χρόνια στο σπιτικό μου δίκτυο και δεν αντιμετώπισα ποτέ το παραμικρό πρόβλημα. Μάλιστα τον τελευταίο χρόνο πρόσθεσα άλλη μια στο δεύτερο pc μου για να κάνω κάποιους πειραματισμούς σχετικά με το routing (χρησιμοποιώντας το pc ως router) και παίζουν άψογα και οι τρεις πλέον! Κανένα πρόβλημα!
Για 3Com έχω να πω πως μερικές φορές εχω δει να αντιμετωπίζουν πρόβλημα με autonegotiation (με switch) ωστόσο (σε Windows) προσφέρουν καλύτερες δυνατότητες ρυθμίσεων ενώ η τιμή των καινούριων (νομίζω πως είναι κάτι παραπάνω από 20 Ευρώ) είναι πειρασμός . Θα τις πρότεινα μόνο για φορητούς (σε PCMCIA μορφή).
Γενικά πάντως θα έδινα παραπάνω λεφτά για κάρτα δικτύου μόνο αν υποστήριζε Wake on LAN.
Γ.Θεοδωρίδης