Kalo ksekinima

George Daflidis-Kotsis gdk at demon.net
Mon Mar 17 11:50:02 EET 2003

On Sat, Mar 15, 2003 at 01:13:49AM -0500, Alexandros Papadopoulos wrote:

> On Friday 14 March 2003 22:34, Costas Barakitis wrote:
> > > Sas euxaristw
> >
> > Aderfi prepei na exeis makran to pio makroskeles signature pou exw
> > dei pote...
>
> Milas sobara? Exw dei signature me:
>
> [0] Ta stoixeia tou typou (proswpika + pou douleyei, ti einai ktl, me
> diafora links gia ta diafora services pou poulaei h etaireia)
> [1] Disclaimer 10 grammes gia confidentiality ktl
> [2] "Certified virus free" blakeies tou antivirus
> [3] HTML attachment pali olo to mail me oles tis ypografes
> + (bonus)
> [4] attached JPEG to logo ths etaireias!
>
> :-P

De nomizw opoiodhpote signature na einai pio makru apo auto:

http://demonic.shadow.gr/~gdk/Dionisos-signature.txt

Kai nai, den einai corporate signature kai nai, den periexei info apo
antispam, antivirus, std_disclaimer.h kai nai, ontws eixe stalei se mia
lista pou hmoun subscribed kapote kai nai, autos pou to egrapse einai
toulaxiston hli8ios.

:->

--
[george daflidis-kotsis - systems admin,web/e-commerce - gdk at demon.net]