USB flash disk

Alexander Yohalas agio at intranet.gr
Mon Mar 17 11:31:02 EET 2003

Alexandros Papadopoulos wrote:

> Είχα παρόμοιο (αν όχι το ίδιο) πρόβλημα πριν 2 μήνες, το οποίο λύθηκε με
> fdisk /dev/sda1, και γράψιμο νέου partition table.
>
> Τα modules που χρειάζομαι για να διαβάσω το stick είναι:
>
> usbcore
> usb-uhci
> usb-storage
> vfat
> fat

  Έχω ένα τέτοιο και το χρησιμοποιώ κανονικά σπίτι (που έχω SuSE 8.1)
και
σε άλλους υπολογιστές στη δουλειά, που επίσης έχουν 8.1 (μέχρι να
ανανεώσω
και αυτόν εδώ).
 Μόλις το συνδέω στον υπολογιστή, μετά από περίπου 1s το αναγνωρίζει,
κάνει
ένα μικρό "μπιπ" και έχει προστεθεί μια νέα γραμμή στο /etc/fstab.
  Μετά απλά με μια mount /dev/sdb1 -t vfat /media/sdb1 λειτουργεί μια
χαρά.
(Χωρίς το -t δεν το έκανε mount, οπότε υπέθεσα ότι θα υποστηρίζει vfat
και
του έδωσα αυτό για filesystem. Δεν έχω δοκιμάσει να του δώσω άλλο
filesystem,
πιθανό να το δέχεται).

  Όσο για το αναβόσβημα του ενδεικτικού LED, αυτό αλλάζει ανάλογα με τη
συσκευή.
Στη δική μου (SONY), αναβοσβήνει πολύ αργά όταν είναι σε ηρεμία και
αναβοσβήνει
γρήγορα όταν είναι σε χρήση. Έχω δει άλλες, στις οποίες απλά είναι
αναμένο
όσο είναι στην πρίζα.

AlxUnderNet :-) 42
Alexander Yohalas, Computer Engineer          | email: agio at intranet.gr
Technical Div. / T.E. Dept., INTRACOM S.A.    |        agio at intracom.gr
P.O.Box 68, 19002 PEANIA, Attica GREECE       |
Phone: (+30 210)6674335 Fax: (+30 210)6671446 |