Ποιά κάρτα δικτύου για RedHat 8.0

Nikolaos Dionysopoulos nikosdion at in.gr
Sun Mar 16 00:56:01 EET 2003

George Frantzeskakis wrote:
> Ποιά κάρτα δικτύου για RedHat 8.0 από αυτές που κυκλοφορούν στην ελληνική
>
> αγορά θα προτείνατε έτσι ώστε να αναγνωριστεί (και χωρίς προβλήματα μετά).
>
> Ευχαριστώ

Εγω εω μια καρτα Compex ReadyLINK Express με το τσιπακι της RTL και μια
onboard LAN με το ιδιο τσιπακι στον αλλο μου υπολογιστη και δουλευει
α-ψο-γα στα 100Mbit full-duplex. Ο driver για το εν λογω τσιπ ειναι
αψογος (εχω δοκιμασει να διακοψω την συνδεση μεταξυ των δυο υπολογιστων
με απειρους τροπους και παντα ανεκαμπτε σωστα, αν μη τι αλλο αυτο το
θεωρω "αψογη συμπεριφορα driver").

Και να σκεφτεις η καρτα μαζι με το ΦΠΑ ηταν μονο στα 12 Euro :)

--
Nikolaos Dionysopoulos
Student of Mechanical Engineering @ AUTh, Greece