Kernel 2.4.21-pre4-6mdk kai xaos sto USB [SOLVED]

P. Christeas p_christ at hol.gr
Sat Mar 15 00:18:02 EET 2003

Στις Παρ 14 Μαρ 2003 11:40 μμ, ο/η Nikolaos Dionysopoulos έγραψε:

> Καποιο προτεινομενο link?

Παρακολουθώ εδώ και καιρό την εξέλιξη του ACPI. Έχει δίκιο ο Άγγελος οτι αυτή
η ιστορία είναι κατά βάση προβληματική. Το ACPI είναι ένα σύστημα στο οποίο
το BIOS περιέχει έναν ψευδο-κώδικα ώστε ένας interpreter (του πυρήνα) να τον
εκτελέσει και να χρησιμοποιήσει το hw. Το πρόβλημα, όπως φαίνεται, είναι οτι
τα περισσότερα BIOS έχουν προβληματικό κώδικα και κατευθύνουν λάθος τον
interpreter.
Δυστυχώς όμως είναι ο μόνος τρόπος (για το linux) να χρησιμοποιήσει όλες τις
δυνατότητες του συστήματος.
Όποιος ρωτάει για τα windoze, η απάντηση είναι οτι ούτε αυτά έχουν σωστή
υποστήριξη ACPI.

Υπήρχε και μία παράμετρος pci=nocapi για να απενεργοποιεί την χρήση ACPI για
τα IRQ (αυτό είναι και το πιό ελαττωματικό μέρος του ACPI).