Kernel 2.4.21-pre4-6mdk kai xaos sto USB [SOLVED]

Aggelos Economopoulos aoiko at cc.ece.ntua.gr
Fri Mar 14 18:46:02 EET 2003

On Friday 14 March 2003 01:15, Nikolaos Dionysopoulos wrote:
> Τελικα ο ενοχος εχει ονομα και λεγεται ACPI ή μαλλον "προβληματικη
> υλοποιηση ACPI". Η ολη υποθεση ηταν οτι ολα τα IRQ περνουσαν μεσα απο το
> ACPI (ή τουλαχιστον ετσι ελεγε στα μηνυματα του dmesg) και καπου, καπως,
>   γα...σε την αναγνωριση του IRQ του USB root hub. Το ξηλωσα (ACPI=off
> στα kernel options στο lilo) και τωρα ολα καλα!
>
> Μα καλα, ποτε θα αποκτησει επιτελους το linux σωστο ACPI support?

σύντομη απάντηση: ποτέ. Ευκαιρία να συνειδητοποιήσουν ένας-ένας οι χρήστες
ότι το acpi είναι μιά @@ιά τόσο στη σύλληψη όσο και στις περισσότερες
υλοποιήσεις του και να μην το βάζουν καν στον πηρύνα τους αν δεν τους είναι
*εντελώς* απαραίτητο για να τελειώνουμε. Έχω βαρεθεί να βλέπω προβλήματα
που λύνονται με το acpi=off (και αν κάποιος σκεφτεί "μα, καλά, γιατί δεν
φτιάχνουμε το acpi στον πηρύνα", καλύτερα να αρχίσει από τώρα να διαβάζει
για acpi και θα καταλάβει το λόγο).