outgoing mail

Fanurgakis Manolis mfano at softhome.net
Thu Mar 13 20:06:01 EET 2003

On Thursday 13 March 2003 18:08, V13 wrote:
> On Thursday 13 March 2003 13:21, Fanurgakis Manolis wrote:

H ιστορία έχει ως εξής:

Θέλω να αυτοματοποιήσω μερικά πράγματα μέσω ενός script που θα κάνει
σύνδεση μέσω wvdial, fetchmail+(αποστολή), wget έγγραφα προς κατέβασμα,
κάποιες άλλες δουλίτσες π.χ. slrnpull, και κατόπιν αποσύνδεση.

Συνδέομαι αρκετές φορές την ημέρα και κάνω με το χέρι όλη αυτή τη
διαδικασία και θέλω να την απλοποιήσω τρέχοντας ένα σκριπτάκι μόνο.

Συν ότι το να μπορείς να παίρνεις και να στέλνεις μηνύματα και από απλή
command line έχει και κάποια άλλα πλεονεκτήματα, π.χ. κατάσταση ανάγκης
που δεν μπορεις να μπεις στα X.

> Ayto to kanei apo mono toy to kmail (kai oxi mono). Oti stelneis to
> bazei sto outbox (to opoio oysiastika den exei kamia diafora me tin
> oura poy anafereis) kai sti synexeia to stelnei molis mporesei..

Ναι, αυτό χρησιμοποιώ.

Χμμμ, τότε ίσως είναι πιο εύκολο να βρω ένα command line τρόπο να στείλω
αυτήν την ουρά κατ' ευθείαν στον smtp του mail provider μου.