Wrong name of a country

fateswarm admin at www0.org
Thu Mar 13 14:13:01 EET 2003

On Thu, Mar 13, 2003 at 02:51:52AM +0200, Giorgos Keramidas wrote:

> To "FYROM" einai pio suntomo apo to "Macedonia".

Gia poio logo asxoliste me to 8ema, otan,

a) Einai *off topic*,
b) O an8rwpos pernei onomata pou toy stelnoun oi *katoxoi twn mirrors* kai
profanws den exei oreksh na asxolitai me thn politikh atzenta tou ka8enos,
apo ti stigmh poy to site apeu8inetai *kyriws* se an8rwpous poy,
	i) Exoun myalo na diabasoun gia ta istorika/politika gegonota,
	ii) Mpikan sto site gia na doun to *linux kernel source*, oxi ta
	politika pisteuo h'/kai thn aproseksia tou webmaster.
c) Den 8a xalasoyn ta sxedia sas gia e8nikh asfaleia kai palugenesia apo
ena arxeio html.

> Hell's bells, akoma
> kai to "F.Y.R.O.M." isa pou kseperna to Macedonia kata 1 xarakthra :-P

Den einai 8ema posoi xarakthres 8a graftoyn akribws, oute exei sxesh h eksupnada
sou sto na prolabeis tous anagnwstes ths lgu apo to na se poyn xazo epeidi
ksexases tis teleies.

> Allo epixeirhma? :P

Aaa.. o gnostos syndiasmos aytareskeias kai alh8eias. Mia syntagh poy aresei
kuriws sto mageira, o boithos apla thn agnoei kai oi kalesmenoi kanoyn pos
trwne, dinontas to fai sth gata pou niaourizei me ena ekneuristika sumpa8itiko
tropo dipla sto trapezi, akoma kai an hdh exei faei poly

- fs