outgoing mail

Fanurgakis Manolis mfano at softhome.net
Thu Mar 13 13:22:01 EET 2003

Χρησιμοποιώ το fetchmail για να κατεβάζω τα μηνύματα μέσω pop και τα
λαμβάνω τοπικά με τον mail client που χρησιμοποιώ (KMail).

Θέλω να κάνω το ίδιο και για την αποστολή. Να τα στέλνω σε μια ουρά και
να στέλνω την ουρά στον smtp του mail provider μου όταν είμαι online.

Για τη δουλειά αυτή απ' ότι βλέπω με λίγο ψάξιμο μπορώ να χρησιμοποιήσω
sendmail ή qmail. Για το τελευταίο λένε ότι έιναι πιο απλό στο στήσιμο
και πιο ασφαλές. Το κατέβασα και προσπάθησα να το εγκαταστήσω, αλλά
βλέπω ότι η εγκατάσταση είναι κάπως περίπλοκη.

Τι προτείνετε ως πιο απλό για ένα μονο χρήστη; Βασικά κάτι σαν fetchmail
από ...την ανάποδη αναζητώ.

(Καλά, καλά, μη βαράτε. Αν υπάρχει τρόπος να γίνει κάτι σχετικά απλά και
γρήγορα έχει καλώς. Αλλιώς αναβάλλεται για όταν έχω χρόνο/διάθεση να
διαβάσω εκτεταμένα περί sedmail/qmail).